bob5

عکس.مطلب

bob5

عکس.مطلب

دروغ آزاد.....

نفر اول: دروغ اول: سلام عزیزم. صبحت به خیر، چقدر خوشگل شدی امروز!
دروغ دوم: وا، چه خوب. بابات اینا شب میان خونه‌مون؟ چه عالی، خیلی خوشحالم کردی.
دروغ سوم: حتماً برات می‌خرم.
دروغ چهارم: الو، عزیزم من الان توی جلسه‌ام.
دروغ پنجم: خورده به در ماشین قرمز شده!
دروغ ششم: اگه بدونی امروز چقدر دلم برات تنگ شده بود؟!

نفر دوم:
دروغ اول: به خدا قیمت خریدش همینه.
دروغ دوم: نه حاج آقا روزه‌م، نوش‌جان.
دروغ سوم: بحمدالله، اوضاع بهتره.
دروغ چهارم: نه خیر حاج‌آقا، مادر بچه‌ها هستند. تماس گرفتند گفتند التماس دعایشان را به سمع حضرتعالی برسانم.
دروغ پنجم: محتاجیم به دعا.
دروغ ششم: بذار، بچه به دنیا بیاد، براش شناسنامه می‌گیرم. صیغه‌ای و عقدی نداره، بچه‌م، بچه‌مه.

نفر سوم: آقای محترم بنده از صبح تا حالا 6 مرتبه عرض کرده‌ام که در اغتشاشات اخیر هیچ نقشی نداشته‌ام. من رفته بودم نون بخرم.

نفر چهارم:
دروغ اول: دوستت دارم.
دروغ دوم: دوستت دارم.
دروغ سوم: دوستت دارم.
دروغ چهارم: دوستت دارم.
دروغ پنجم: دوستت دارم.
دروغ ششم: خیلی خیلی دوستت دارم.

نفر پنجم:
دروغ اول: به نام خدا
دروغ دوم: به گزارش خبرنگار ما همانطور که در تصاویر می‌بینید.
دروغ سوم: توجه شما را به گزارش مردمی جلب می‌کنم.
دروغ چهارم: کلیه مسئولان خدوم و زحمت‌کش. . .
دروغ پنجم: . . . وی افزود. . .
دروغ ششم: . . . شاد و سربلند باشید. 

نظرات 5 + ارسال نظر
شبهای روسیه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://russia-k.blogfa.com

سلام
خوب بود و جالب .... مرسی سر زدی

ممنون دوست گرامی

بنیامین پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ http://avishanekoohi.blogsky.com

ممنون جالب بود
دروغ دروغ دروغ
جزئ لاینفک ایران جدید ...

ممنون از نظرت

قطره های آبی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ http://payezezendegy.persianblog.ir/

سلام
تشکر از شما و نظرتان
دروغهای خیلی جالبی بود.
واقعا الان با این اوضاع فکر نکنم کسی باشد که اصلا دروغ نگفته باشد.بعضی ها هم که روزی دهها دروغ به دیگران تحویل می دهند.
این دوستت دارم هم خودش یک دروغ بزرگ شده .
موفق باشید

ممنون از نظرت موفق باشی

میترا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ق.ظ

سلام
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ینی چی؟
من اصلاااااااااااااا متوجه موضوع نشدم!!!!!
بی ربط بود کمی !!!!!

لی یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.leee.blogsky.com/

سلام
کار خیلی خوبی بوئ....
ممنون

ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد